OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

 

Dodací a platební podmínky

Objednáním zboží v internetovém obchodě www.prokrasnevlasy.cz uzavíráte kupní smlouvu a souhlas s obchodními podmínkami.

Objednávka bude potvrzena emailem a vyexpedována do 2-5 pracovních dní na dobírku, pokud je zboží skladem. Kupující má také možnost platby předem bankovním převodem.

Objednávku je možno zrušit do 24 hodin po jejím uskutečnění telefonicky na čísle +420 568 842 888 nebo emailem na info@prokrasnevlasy.cz.

Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit cenu za zboží a náklady za doručení.

- B   Balík při platbě předem na účet - poplatek 105,- Kč (v ČR)

- B    Balík při platbě dobírkou - poplatek 149,- Kč (v ČR)

- P    Poštovné zdarma při odběru zboží nad 2500,- Kč (v ČR)

Kupující má právo do 14ti dní odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, používané nebo znehodnocené a musí být zabalené v původním obalu. Vrácené zboží není kupující oprávněn zasílat prodávajícímu zpět na dobírku, náklady na dopravu vrácení zboží nese kupující.

Při platném odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou cenu zboží v nejkratší možné lhůtě, nejpozději však do 30ti dnů.

Reklamační řád

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele (tj. pro domácí použití) podle Občanského zákoníku, nebo 6 měsíců pro podnikatele (tj. pro profesionální použití) podle Obchodního zákoníku.

Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které se vyskytnou u zboží v záruční době.

Prodávající neručí za vady, které vzniknou mechanickým poškozením, nesprávnou údržbou, nebo na opotřebení věci způsobené obvyklým používáním.

Reklamace se nevztahuje na vady, které vzniknou při dopravě kupujícímu. Spotřebitel je povinen si zboží při přebírání zkontrolovat a případné poškození reklamovat u doručovací služby, případně zboží nepřevzít z důvodu poškození.

Vyřízení reklamace:

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího po zjištění nedostatku písemně nebo elektronicky, uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na zbůsob vyřízení reklamace. Pokud je k výrobku vystaven záruční list, je třeba ho při reklamaci předložit.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží dokladem o koupi (fakturou). Lhůta ( 30 dní) pro vyřízení reklamace běží od doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození.

Prodávající se zavazuje informovat kupujícího o vyřízení reklamace telefonicky , e-mailem nebo SMS zprávou. Místem pro doručení reklamace je adresa provozovny prodávajícího:   Jiří Jeřábek, Litoltova 11/6, 674 01 Třebíč.

Ochrana osobních údajů

Všechny poskytnuté osobní údaje od zákazníků jsou považovány za důvěrné a budou použity jen pro zaslání objednávky a pro komunikaci se zákazníkem a nebudou poskytnuty žádným třetím osobám - podle zákona č 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.